Σάββατο 14 Μαΐου 2011

Μας τρέλανε ο Blogger

Ακούω τους συναδέλφους bloggers εδώ και μέρες να παραπονιούνται για προβλήματα με τα "χαμένα ιστολόγια" που δεν κατάφεραν να ανακτήσουν.


Κάποιοι το πήραν σοβαρά και απογοητεύτηκαν. Κάποιο -οι περισσότεροι ομολογώ- δεν το έβαλαν κάτω και ξεκίνησαν από την αρχή. Πραγματικά με εντυπωσίασε η μαζική εγγραφή των προηγούμενων χρηστών σε νέα blogs!

Κάποιοι από αυτούς που "κάηκαν" φώναζαν και προειδοποιούσαν. "Κάντε back-up!".

Τελικά αποφάσισα να τους ακούσω... Αφού βέβαια έχασα πληροφορίες και ένα νέο blog που ποτέ δεν μου το... επέστρεψε ο blogger!

Έβαλα μυαλό!

Τώρα φωνάζω κι εγώ!  ΚΑΝΤΕ BACK-UP!

4 σχόλια:

  1. Τα λεγε η μαμα μισιρλουυυυ αλλα δεν την ακουγατεεε(σαν την μανα μου κανω)!!!!!!Eξαγωγη του ιστολογιου σας κατα διαστηματα στο pc σας ..και ολα θα ειναι μια χαρα!!!!Ανυπακουε Μαριεεεε!!!
    Καθε εμποδιο σε καλο....μη το βαζουμε κατω!!!
    Την επομενη φορα θα ειμαστε προετοιμασμενοι
    φιλακια πολλα Χ2 και καλο ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μισιρλουουουουου!!

    Ναι έχεις δίκιο.
    Θα είμαι υπάκουος για 1-2 μέρες!
    χεχεχε....

    φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό υπόλοιπο εβδομαδας και καλο μηνα απο αυριο. Ας εχουμε* προχειρο * παντα ενα χαμογελο να το μοιρασουμε σε οσους το εχουν αναγκη. Δεν στοιχιζει τιποτα,αλλα αξίζει πολλά.
    Να εισαι παντα καλά.Αργω να περασω αλλα παντα προσπαθω να ειμαι συνεπης:)

    το ειχα παθει και εγω και ευτυχως επανηλθε και με βοηθησαν και εκανα μπακ απ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου Σκρουτζάκο!

    Είχα δεί ότι είχες προβλήματα με το μπλογκ σου και χαίρομαι που τα έλυσες.

    Ας χαμογελάσουμε λοιπόν και ας προχωρήσουμε!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή