Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Ένα Άρθρο... Μα Τί Άρθρο


Σήμερα προβληματίστηκα λίγο...

Καθόμουν μπροστά στον υπολογιστή μου και έψαχνα το διαδίκτυο. Αναζητούσα κάτι ενδιαφέρον. Κάτι που να μου τραβήξει την προσοχή και να αξίζει να γράψω γι' αυτό. Ήθελα να είναι κάτι σχετικό με το "Κοσμήματα - Δώρα - Τέχνη".

Χάζευα εικόνες, διάβαζα κείμενα και σχημάτιζα στο μυαλό μου την εικόνα όσων ήθελα να γράψω. Κάποια στιγμή σταμάτησα. Είχα καταλάβει τι έκανα. Προσπαθούσα να γράψω άρθρο!

Γιατί να γράψω άρθρο;
Δεν είναι αυτός ο λόγος που δημιούργησα το blog.

Τα παράτησα όλα λοιπόν και έπειτα από μερικές ατυχείς προσπάθειες να εντοπίσω στο youtube το "Bella's Lullaby" που άκουσα στο blog της Μαριάννας αποφάσισα να αφήσω ανοιχτή την ιστοσελίδα της και να μελετήσω το πανέμορφο θέμα που παίζει το πιάνο. Πιστέψτε με είναι αρκετά εύκολο να παιχτεί αλλά έχει μια εκφραστικότατη μελωδία μου με μάγεψε.

Μετά από όλα αυτά λοιπόν και αφού δεν έχω σκοπό να ασχοληθώ με άρθρα για χειροποίητα κοσμήματα ή κάτι παρόμοιο,σας αφήνω να απολαύσετε ένα τραγούδι που έχω εδώ και καιρό στα αγαπημένα μου και μου το είχε στείλει πριν καιρό μια φίλη μου (Μαριάννα και αυτή).

Είναι ένα παραδοσιακό μας τραγούδι σε μια πολύ ενδιαφέρουσα διασκευή και εκτέλεση του Δημήτρη Υφαντή. Αυτό που αξίζει να προσέξετε είναι ότι και ο τραγουδιστής, και το ύφος των οργάνων, αν και έχουν δώσει το δικό τους διαφορετικό παίξιμο και απόδοση του κομματιού, διατηρούν με σεβασμό το χρώμα της παραδοσιακής Ηπειρώτικης μουσικής μας. Όλο δικό σας!


18 σχόλια:

  1. Υπέροχη νοσταλγική μουσική!!!
    Λόγια αληθινά και μεγάλα.....
    Μάριε Πανέμορφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναιαιαι!!! Μετά από πολύ κόπο, το βρήκα και στο χαρίζω με πολύ blog-o-αγάπη! (http://www.youtube.com/watch?v=Wrl8weYTmGU&feature=related):D
    Αυτή η μελωδία με κάνει να ηρεμώ, πραγματικά...
    Τελικά στην ανάρτησή σου έκανες αυτό για το οποίο (θεωρώ) ότι φτιάχνεται ένα blog: έγραψες ό,τι να’ ναι, ό,τι σου’ ρθε στο κεφάλι, ό,τι αισθάνθηκες εκείνη τη στιγμή ότι είχες να μοιραστείς, ένα τραγούδι επί του προκειμένου! Και μάλιστα φανταστικό τραγούδι...
    Keep on! GN!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία αυτό και είναι "passion".
    Συνήθως εκφραζόμαστε με μπαλάντες της Houston ή σε άλλες περιπτώσεις με Πλούταρχο live.

    Το Ηπειρωτικάκι όμως τα σπάει και κάνει τη διαφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαριάννα, το κομμάτι ελήφθη.
    Θα το κατεβάσω στο pc να το δω καλύτερα.

    Στο εξής θα γράφω ό,τι μου έρχεται στο καταπληκτικό μου κεφαλάκι!
    χε χε..

    Ευχαριστώ για την αγάπη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να τος και ο Πλούταρχος! Αυτά είναι πρωί πρωί!!!
    Ο,τι σου’ ρθει στο κεφάλιιιιι!!!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αφιερωμένο αυτό το τραγούδι να πείτε σ' εκείνηηηηηηη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ, σε παρακαλώ, μη με προκαλείς, γιατί -σε προειδοποιώ- όσα σχόλια έχει όρια μια ανάρτηση, θα στα γεμίσω όλα με στίχους του Πλούταρχου!!! χαχα! Λοιπόν, η τελευταία μου ανάρτηση σε αφορά, μπες δες αν θες! Σόρρυ που ειδοποιώ από δω, αλλά ο blogger δεν με αφήνει να στείλω mail για κάποιο δικό του λόγο... :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κανένα πρόβλημα κυρία μου.
    Ελήφθη.
    Όσο για τον blogger... Θα του περάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν έχω λόγια Μάριε!! καίγομαι και σιγολιώνω όταν ακούω αυτή την μελωδία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεωργία είναι ένα από τα πιο αγαπημένα μου κομμάτια.
    Τυχαίο; Δεν νομίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΕ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαριε είσαι περιβόλι..
    Καμιά φορά πιάνουμε μολύβι- πληκρολόγιο και δεν ξέρουμε ακριβώς... Ακολουθούμε μια μουσική ή ακολουθούμε ένα συναίσθημα κι όπυ μας πάει ..πάμε και πολύ καλά κάνουμε!
    Πολύ καλημέρα σας!
    Αναϊδα- Ρεγγίνα- και τ ανάπαλιν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Ρεγγίνα
    Ευχαριστώ για τη φιλοφρόνηση.

    Τι να κάνουμε... Είμαι καλλιτέχνης και όσο και αν προσπαθώ να "γυμνάσω" το αριστερό μέρος του εγκεφάλου μου, δυστυχώς ή ευτυχώς ακόμα το άλλο μισό κατευθύνει τη συμπεριφορά μου.

    (Η Ρεγγίνα και η Αναΐς είναι το ίδιο πρόσωπο έτσι; Μη νομίζεις.. αυτό το δεξί μέρος.. είναι λίγο αργό!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μάριε αφού ψάχνεις τα σχετικά, μπες στης Χαράς :http://kantomagapi.blogspot.com/

    http://losangelinos.blogspot.com/
    και εδώ: http://www.oneprettything.com/
    και εδώ:http://okosmostissofias.blogspot.com/
    και εδώ: http://tuka-decopague.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστώ!

    Το blog της Χαράς το παρακολουθώ καιρό.
    Τα άλλα όχι και μου φαίνονται ιδιαίτερα ενδιαφέροντα.
    Το τελευταίο είναι στα Γαλλικά και δεν τα πάω και τόσο καλά.

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεια σου Μάριε. Έχω καθυστέρησή πολύ να περάσω απ το blogs σου αλλά τα κατάφερα και όχι μόνο. Βλέπεις σε ποια ανάρτηση σχολιάζω (άρα το μελέτησα το blog) Το τραγούδι υπέροχο, όσο για το ύφος και το χρώμα εκτός απ τους μουσικούς, είναι και το όργανο που δεν αφήνει να χαθεί το παραδοσιακό άκουσμα. Μην με παρεξηγήσεις για το (όργανο), άλλο ο Πανταζής στο πιάνο και άάάλλο στο μπουζούκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια σου Μυρτώ!

    Συγνώμη που άργησα να απαντήσω, αλλά υπήρχε κάποιο πρόβλημα με τον blogger και δεν μου έδειχνε τα νέα σχόλια.
    Ευχαριστώ που πέρασες.
    Έχεις δικιο για τον θέμα Πανταζής-Μπουζούκι.
    Κάμμια φορά πειραματιζόμαστε και διαφορετικά, αλλά κάποια όργανα είναι πλέον must σε αντίστοιχους χώρους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή