Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Happy Blogging Και Παιχνίδι


Οι εντυπώσεις μου από τη "blogoπαρέα" είναι πραγματικά απερίγραπτες. Για πρώτη φόρα στην ενασχόληση μου με το ίντερνετ συνάντησα τέτοια ζεστασιά, προθυμία και θετική σκέψη. Όλοι είναι διαθέσιμοι να απαντήσουν στα μηνύματα σου και να λύσουν όλες σου τις απορίες σχετικές ή άσχετες με το θέμα. Όλοι είναι εκεί και θα δώσουν το παρόν σε κάθε πρωτοβουλία σου.

Σειρά μου λοιπόν να παίξω κι εγώ στο παιχνίδι που έχει απασχολήσει τους περισσότερους bloggers εκεί έξω.

Οι όροι για όσους δεν το παρακολούθησαν μέχρι τώρα:
  1. Αναφέρεις αυτόν που σε κάλεσε
  2. Γράφεις 10 πράγματα που αγαπάς
  3. Καλείς 10 φίλους να παίξουν
Λοιπόν...

Στο παιχνίδι με κάλεσε η φίλη fortunata με το Προσωπικό Ημερολόγιο της.

Τα δέκα πράγματα που αγαπώ είναι:
  1. Η οικογένεια μου
  2. Η σκυλίτσα μου
  3. Η μουσική
  4. Η ειλικρίνεια
  5. Το θάρρος
  6. Η νύχτα
  7. Το κρύο
  8. Οι προκλήσεις
  9. Ο υπολογιστής μου
  10. Ο εαυτός μου
και οι δέκα φίλοι που καλώ να παίξουν είναι:
  1. Νένα
  2. Χαρά Θ.
  3. Χρύσα-painter
  4. Αγγελική
  5. Μαρία {Passion}
  6. Ρένα
  7. Asteri
  8. Γεωργία
  9. Μαίρη
  10. kokorakia
Θα επισκεφτώ τα blog σας να σας ενημερώσω. Ελπίζω να μην το βαρεθήκαμε ακόμα!

Κάτι άλλο τώρα. Θα αναρτήσω ένα βίντεο. Είναι δοκιμαστικό και απλά θέλω να δω πως θα "παίξει". Το έφτιαξα γιατί η φίλη blogger Χαρά Θ. ήθελε να μπορεί να ανεβάζει slides με τις δημιουργίες της, αλλά και με "μουσικό χαλί" όπως λέγεται στον χώρο μου το κομμάτι που "παίζει από πίσω".

Σε επόμενο post θα δείξω πως μπορείτε μέσα σε ελάχιστα λεπτά να φτιάξετε κάτι παρόμοιο, πολύ εύκολα και χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις.

Θα προϋποτίθεται ότι έχετε έτοιμες τις εικόνες και τη μουσική που θα χρησιμοποιήσετε. Αν υπάρξουν απορίες κι εκεί, τότε είμαι πρόθυμος να βοηθήσω πάλι. (Έχω και ένα καλό "tip" για να κάνετε mp3 τα κομματάκια που σας αρέσουν στο youtube).



Κλείνοντας... Έχω τα γενέθλια μου σήμερα. Μη ρωτήσετε πόσα κλείνω γιατί θα πω ψέμματα και.. αγαπώ την αλήθεια!

16 σχόλια:

  1. χρόνια πολλά,να τα χιλιάσεις.να έχεις υγεία,χαρά και ότι επιθυμείς.(Παρθένος,ε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑ με γιορτές!!!
    Σου στέλνω ευχές απο καρδιάς για κάάάθε καλό, στην προσωπική σου ζωή, στην οικογενειακή σου ευτυχία, στην επαγγελματική σου σταδιοδρομία, μα πάνω απ όλα ΥΓΕΙΑ. Ν αγαπάς και να σ αγαπούν, να νιώθεις γεμάτος και αυτάρκης.
    Ωχ πολυλόγιο ε; πρωί είναι ακόμα θα στρώσω αλλά λόγω της ημέρας...
    Σ ευχαριστώ πολύ-πολύ για το βίντεο θα τ ανοίξω στο σπίτι γιατί τώρα είμαι γραφείο (!)και θα σου πω, ευχαριστώ ομως και πάλι για τον χρόνο που μ αφιέρωσες.
    Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. fortounata...

    Ευχαριστώ για τις ευχές σου!
    Ναι παρθένος είμαι.
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαρά...

    Ευχαριστώ για το πολυλόγιο! :-)
    Να είσαι καλά.

    Μόλις τσεκάρεις το βιντεάκι πες μου.
    Σε περίπτωση που δεν καταλάβεις (μόλις σου δείξω) πως να το φτιάχνεις, αν και πραγματικά εύκολο, μου στέλνεις τις φώτο και το κομμάτι και στα φτιάχνω εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Μάριε. Χρόνια πολλά, να ζήσεις και να είσαι πάντα χαρούμενος και δημιουργικός. Να έχεις πάντα υγεία και ανθρώπους γύρω σου που αγαπάς και σε αγαπούν!!!

    Σ' ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση... θα προσθέσω και το δικό σου όνομα στην ανάρτηση που έχω κάνει...

    Επίσης σε ευχαριστούμε πολύ για το βιντεάκι και τα καλά σου λόγια, να είσαι καλά...

    Καλημέραααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μάριε καλημέρα και χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα σε ευχαριστούμε για τις χρήσιμες πληροφορίες και τα καλα σου λόγια για όλες μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. painter...

    ουαου! Έχω κι εγώ το δικό μου όνομα σε ανάρτηση!
    χε χε χε

    Ευχαριστώ για τις ευχές. Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγγελική...

    Ευχαριστώ για τις ευχές!
    Στο επόμενο θα δεις ότι είναι πιο εύκολο από ότι φαντάζεσαι να φτιάξεις βιντεάκι.
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εύχομαι να έχεις υγεία , τύχη, καλούς φίλους και όλος ο χρόνος σου να είναι γεμάτος υπέροχες περιπέτειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Georgia...

    Ευχαριστώ πολύ!
    Να είσαι πάντα καλά και να κάνουμε παρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μάριε
    επανέρχομαι να σου πω οτι μπήκες στο μυαλό μου...
    ΑΥΤΟ ακριβώς θέλω, εικόνες,κάπου-κάπου σημειώσεις μα πάνω απ όλα νάχει μουσικό χαλί.
    Περιμένω νέα σου. Νάσαι καλά για την προθυμία σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μάριε,
    χρόνια σου πολλά! Ό,τι επειθυμεί η ψυχούλα σου να γίνει πραγματικότητα!
    Σ' ευχαριστώ για την πρόσκληση...
    Εδώ θα είμαστε να τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαρία...

    Ευχαριστώ κυρία μου. Είστε πολύ ευγενική.
    Δεν χανόμαστε με τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαρά με συγχωρείς.
    Δεν είδα το μήνυμα σου.
    Χαίρομαι που το πετύχαμε με την πρώτη.
    θα έχω σύντομα λεπτομέρειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να τα εκατοστήσεις Μάριε λίγο καθηστερημένα βέβαια στο εύχομαι αλλά μόλις τώρα ανακάλυψα το μπλογκ σου το οποίο είναι πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να είσαι καλά Ρένα! Ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή